27 Nisan 2017 Perşembe

Call of Duty:WW2

.

Uzun zamandır aslında anlamadığım( Tabi benim de sevmediğim kısımları var. Mesela Online kısmı aşırı renkli sanki savaşıyoruz gibi değilde ponny ile oynuyoruz gibiydi.) şekilde dünyada çok büyük bir Call of Duty nefreti başladı. Oyuncular resmen nefret kusuyordu(hatta Call of Duty: Infinite Warfare, Youtube tarihinde en çok dislike alan 2.video olmuştu.) ancak tuhaf bir şekilde hala Call of Duty çok satıyordu. Genel olarak bu nefretin nedeni oyunların gelecekte geçmesiydi. Bana göre gelecek çok daha iyi bir temaydı çünkü gelişmiş teknoloji her zaman ilgimi çekmiştir. İşte tam bu yüzden ben yeni Call of Duty'nin geçmişte geçmesini istemeyen sayılı kişiden biriydim. Taaa ki fragman gelene kadar. Fragman o kadar mükemmeldi ki geçmiş temasına direk kanım ısındı. Oyun hakkında bildiğimiz şeyler; Oyunda kardeşlik duygusunun ön planda olacağı, online kısmının renkli değilde savaşı yansıtan cinsten olması, Co-Op modunda ayrı hikayeler olması, arkadaşlarınız ile boş takılabileceğiniz bir bölgenin olması, vurulduğunda canın kendi kendine yenilenmeyecek olması, Normandiya çıkarmasının içinde bulunması gibi müthiş şeyler öğrendik. Oyun bana göre bir efsane haline gelecek ve milyonlarca kopya satacak. Şuan ön sipariş ile satın almayı planladığım 3 oyundan biri kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder